Irak Başbakanı Hadyar el-İbadi Bağdat'ın İran ile finansal işlemleri korumak için çalıştığını belirtti.
Haydar el-İbadi yaptığı açıklamada; Tahran-Bağdat arasındaki finansal işler konusunda Amerikalılar ile anlaşmak için ABD'ye bir heyet gönderileceğini belirtti.
Haydar el-İbadi yine daha önce yaptığı bir açıklamada; Irak İran ile ticaretinde dolar kullanmayacak ve bunun yerine başka çözümler bulacak, ifadelerini kullanmıştı.
Zeynebiye'de 6 Muharrem!
Zeynebiye'de 5 Muharrem!
Zeynebiye'de 4 Muharrem!
Zeynebiye'de 3 Muharrem!
