Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

حضور اوزگوندوز در بیشکک

رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز برای شرکت در همایشی بین المللی با حضور متفکرین از دیگر کشورهای دنیا، به بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر کرده است. 

22 Kasım 2013
حضور اوزگوندوز در بیشکک

در این کنفرانس بین المللی که توسط سازمان غیر دولتی بیداری اسلامی آسیای مرکزی و با حمایت رئیس جمهوری این کشور برگزار می شود، شرکت کنندگان در خصوص پیشرفت های اخیر جهان اسلام به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

این کنفرانس در تاریخ های بیست و سوم و بیست و چهارم نوامبر برگزار خواهد شد و انتظار می رود که صلاح الدین اوزگوندوز در سخنرانی خود سخنان مهمی را بیان کند. در کنفرانس اخیر بیداری اسلامی که در ماه فوریه و در تهران برگزار شده بود اوزگوندوز به این سخنان مهم اشاره کرده بود: "اگر در سوریه اوضاع به هم بخورد اوضاع ترکیه هم به هم خواهد ریخت. و در نتیجه اوضاع منطقه تغییر خواهد کرد و مرزهای کشورها نیز دچار بحران خواهد شد. در پی این تغییرات اتحاد کشورها مورد تهدید قرار گرفته و یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان در جهان با مشکلات مواجه خواهند شد. از این مسئله امپریالیست ها و صهیونیست ها سود خواهند برد. برای ایستادگی در مقابل نقشه ی امپریالیست ها و صهیونیست ها ایران و ترکیه باید با هم همکاری کنند.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.