Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

سمیناری درمورد قرآن و اهل بیت از ط

سمینار "راه قرآن و اهل بیت" که توسط انجمن علمای جهان، جابر برگزار شده بود با حضور گسترده ی علما مواجه شد.  

04 Nisan 2013
سمیناری درمورد قرآن و اهل بیت از ط

بر اساس دعوت انجمن جابر، علمای اسلام از شهرهای مختلف سراسر کشور و از شهرهای کارس، ایگدیر، ازمیر، آنکارا، بورسا، کایسری، مانیسا و نیگده و هم چنین آیت الله محمد حسین قزوینی از حوزه ی علمیه ی قم به همراه هیئت همراهشان در این سمینار شرکت کرده و درمورد مسائل مختلف به بحث و گفتگو پرداختند.

 

در مصاحبه ای که با رئیس انجمن جابر، شیخ حسن کارابولوت داشتیم، ایشان درمورد سمینار مطالب زیر را بیان فرمودند:

"این سمینار از روز یکشنبه آغاز و تا چهار شنبه ادامه خواهد داشت و در طول روز چهار نشست در نظر گرفته شده که دوتای آنها قبل از ظهر و دو تا هم بعد از نماز ظهر برگزار خواهد شد. دراین سمینار علمای زیادی حضور به هم رسانده اند.

همانطور که همه ی ما می دانیم، دوره ای که در آن زندگی می کنیم دوره ی اینترنت و تکنولوژی ست. در این دوره به دنبال دستیابی هر چه سریعتر به اطلاعات هستیم. امروز، ما بخش عظیمی از آثار اسلامی را تحت یک عنوان گرد هم جمع کرده و مرتب کرده ایم. زمانی که به این مجموعه آثار نگاه می کنیم چیزی حدود 250 هزار اثر را شاهد هستیم. و حالا به دنبال یافتن و ارائه راه حل ساده تری برای دستیابی به آنها هستیم.

 

من به عنوان رئیس انجمن جابر، می خواهم که از زینبیه به عنوان مرکز مکتب اهل بیت، و از تمامی علمایی که در گسترش بیداری در سراسر کشور تلاش می کنند تشکر کنم و تشکر ویژه ای داشته باشم از حجت الاسلام شیخ صلاح الدین اوزگوندوز که ما را برای رسیدن به هدف غایی خود در مسیر درست رهنمود کرده اند."

 

نماینده ی ترکیه ای دانشگاه جامعه المصطفی، دکتر رسول عبداللهی که در سمینار "راه قرآن و اهل بیت" شرکت کرده بود ازطرف این دانشگاه از رئیس انجمن جابر قدردانی کرده بود که ایشان پیام قدردانی دانشگاه را اینگونه اعلام کردند: 

"ما برای اولین بار در این حوزه شاهد  سمیناری بودیم که از طرف انجمن جابر برگزار شده است و ما به عنوان دانشگاه جامعه المصطفی پشتیبانی خود را از این سمینار اعلام می داریم."

اطلاعات بیشتر در زمینه ی سمینار در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.