Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

مسیرهای منتهی به زینبیه

مسیرهای منتهی به زینبیه که مراسم عاشورا در آنجا برگزار می شود و از طرف یونسکو به عنوان بهترین مراسم عزاداری عاشورا در جهان ثبت شده است به این صورت است: 

12 Kasım 2013
مسیرهای منتهی به زینبیه

1.   تم (آنکارا-ادیرنه) بعد از گذر از ایستوچ تابلوهای فرودگاه آتاتورک را دنبال کرده و  دومین خروجی هالکالی شما را به سمت زینبیه هدایت خواهد کرد.

2.   تم (ادیرنه-آنکارا) بعد از عبور از گذر از خروجی های محمت بی، تابلوهای فرودگاه آتاتورک را دنبال کرده و دومین خروجی شما را به سمت زینبیه هدایت خواهد کرد.

3.   ای-5 (آنکارا-ادیرنه) بعد از عبور از ینی بوسنا به سمت مسیر فرودگاه آتاتورک رفته و وارد خیابان محمت بی شوید. اولین خروجی هالکالی شما را به زینبیه خواهد رساند.

4.   ای-5 (ادیرنه-آنکارا) وارد مسیر فرعی فرودگاه آتاتورک شده و در مسیر محمت بی حرکت کنید. اولین خروجی هالکالی شما را به زینبیه خواهد رساند.

در صورتی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید در ایستگاه های ینی بوسنا و یا صفاکوی پیاده شده و سوار مینی بوس هایی شوید که روی آنها به رنگ سبز زینبیه نوشته شده است.

برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل کنید: محمد توران 05458017676

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.