Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

رهبر شیعیان ترکیه شديدا از موضع د 

‎به گزارش خبرگزاري اهل بيت(ع) ـ ابنا ? "صلاح الدین اوزگندوز"، رهبر شیعیان ترکیه، در اجتماع هزاران نفری عزاداران در شهر استانبول با اشاره به حوادث سوریه اظهار داشت: برخی کشورهای منطقه مانند عربستان و قطر خواهان دموکراسی در سوریه هستند که این ادعا از سوی این کشورها قابل قبول نیست و دولت ترکیه نیز به این بازی ها تن نخواهد داد. 

29 Kasım 2012
رهبر شیعیان ترکیه شديدا از موضع د 

رهبر شیعیان ترکیه ضمن مخالفت با موضع دولت این کشور در قبال اتفاقات سوریه افزود: معارضان در سوریه به حرم مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) و اماکن مذهبی در این کشور حمله می کنند. آیا این خدمت به مردم سوریه است یا خدمت به وهابیت؟!
 
وی با اشاره  پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک های فجر 5 تاكيد كرد: ما از مردم فلسطین حمایت می کنیم و خون هایی که شیعیان استانبول در برنامه امروز اهدا می کنند را به برادران خودمان در فلسطین هدیه می دهیم.

http://www.abna.ir/data.asp?lang=1&id=367269

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.