Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

تجمع بزرگ شیرخواران در روز علی اصŸ

در راه علی اصغر، شیرخواران سرباز امام زمان (عج)، در روز 16 نوامبر در حالی که در آغوش مادرانشان هستند در زینبیه گرد هم خواهند آمد. 

11 Kasım 2012
تجمع بزرگ شیرخواران در روز علی اصŸ

در اولین جمعه ی ماه محرم، شیرخواران در سراسر جهان هم زمان به امام مهدی (عج) لبیک خواهند گفت.

این گردهمایی در ترکیه در زینیبه صورت خواهد پذیرفت، روز 16 نوامبر، مادرانی که لباس علی اصغر برتن کودکانشان کرده اند در نماز جمعه حاضر شده و در مراسم عزاداری امام حسین شرکت خواهند کرد.

این مراسم عزاداری به رهبری جعفری ها و در صدر همه انجمن زهرا آنا و با همکاری موسسه بین المللی علی اصغربرگزار خواهد شد و در همین راستا منتظر حضور پر شوردوستداران اهل بیت هستیم.

در مراسمی که برای بزرگداشت این روز درسال گذشته برگزار شد، مادرانی که کودکانشان را به لباس حضرت علی اصغر متبرک کرده بودند برای ابراز همدردی با حضرت رباب حضور به هم رساندند و تصاویری جانسوز از این مراسم عزاداری برجای ماند.

 

The commemoration of Ali Asghar in Turkish press

The commemoration news and photos

The commemoration photos

The commemoration photos II

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.