Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

استقبال شهروندان تركيه‌ از نمايش

عكس‌هايی از عاشورا» ديروز، يازدهم آذرماه، در مركز فرهنگی «جم كاراجا»(Cem Karaca) در منطقه «باكركوی»(Bakırköy) استانبول، افتتاح و با استقبال گسترده مردم مسلمان تركيه برگزار شد. 

04 Aralık 2010
استقبال شهروندان تركيه‌ از نمايش

اين نمايشگاه به همت انجمن شيعيان جعفری تركيه و با مشاركت شهرداری استانبول با هدف به نمايش گذاشتن عكس‌هايی از مراسم عزاداری شيعيان در ماتم شهادت امام حسين(ع) برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه با حضور «سينان كيليچ»(Sinan Kılıç)، رئيس انجمن شيعيان جعفری تركيه، «حامد توران»(Hamit Turan)، امام جماعت مسجد «زينبيه» استانبول و تعداد زيادی از علمای شيعه و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم‌السلام) برگزار شد.

همچنين در حاشيه اين نمايشگاه، دفتر يادداشت دل‌نوشته‌های مسلمانان درباره امام حسين(ع) و حادثه عاشورا نيز در بخشی از نمايشگاه قرار داده شده است تا علاقمندان خاطرات، خواسته‌ها، اشعار و متون ادبی خود را در اين دفتر به رشته تحرير درآورند؛ دل‌نوشته‌های مردم سراسر جهان درباره امام حسين(ع) در قالب كتابی با عنوان «برگ‌هايی محزون از عاشورای 2010» به چاپ خواهد رسيد.

گفتنی است بخش نخست نمايشگاه «عكس‌هايی از عاشورا» از 1 تا 9 آذرماه در مركز فرهنگی «بولنت اجويت»(Bülent Ecevit) استانبول برگزار و بخش دوم آن نيز از ديروز آغاز شده است.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.