Haydar el-İbadi Salı günü akşam saatlerinde katıldığı haftalık basın toplantısında şu açıklamalarda bulundu: Irak hükumeti hiçbir zaman NATO ülkelerinin veya diğer ülkelerin Irak topraklarını İran'a karşı kullanmasına izin vermeyecektir.
Irak Başbakanı daha sonra sözlerini şöyle sürdürdü: Bağdat hatta teröristlerin Irak'ta bulunduğu dönemde bile topraklarında yabancı güçlerin varlığına karşı idi.
Haydar el-İbadi Pazartesi günü Alman Deutsche Welle'ye verdiği röportajda ise, Amerikan askerlerinin Irak'ta kalmaya devam etmesini desteklemişti.
Zeynebiye'de Şâm-ı Gariban!
Yüz Binler Halkalı’da Hz.Hüseyin'e (a.s) Lebbeyk Dedi
Zeynebiye'de Tasua!
Zeynebiye'de 8 Muharrem!
