Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

دیدار با رئیس مجلس ترکیه -عکس

هیئتی متشکل از رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز، رئیس انجمن جعفریدر، سینان کلیچ، معاون انجمن، نیازی شرن و دبیر کل انجمن، قاسم نستان به دیدار رئیس مجلس ترکیه، جمال چیچک رفتند 

17 Şubat 2014
دیدار با رئیس مجلس ترکیه -عکس

چیچک، در دفتر خود به استقبال این هیئت رفت. ایشان از شرکت در مراسم عاشورا ابراز خرسندی کرده و خاطر نشان کرد که عاشورا، ماتم مشترک تمام مسلمانان است.

رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز، از جمیل چیچک به دلیل حضور در مراسم عاشورا تشکر کرده و هدیه ای مزین به نام "الله" به ایشان تقدیم کرد. اوزگوندوز، از چیچک برای حضور در مراسم نوروز که در روز بیست و یکم ماه مارس برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.

نمایندگان مجلس و حزب مخالف  توجه ویژه ای به حضور اوزگوندوز نشان دادند. این هیئت، سپس با علی اوزگوندوز، نماینده مردم استانبول، انصار اوگوت، نماینده مردم کارس و سینان اوگان، نماینده ایغدیر در سالن غذاخوری مجلس ناهار صرف کردند.

تماشای تئاتر کربلا

 بعد از ظهر، اعضای هیئت به تماشای تئاتر کربلا پرداختند. این هیئت در سطح پروتکل مورد استقبال قرار گرفتند.

رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز، با ابراز خرسندی از تماشای این تئاتر اعلام کرد که مدت ها خواهان تماشای این برنامه بوده است. ایشان در پایان از کارگردان، نویسنده، بازیگران و تمامی کسانی که در اجرای این تئاتر نقشی داشتند تشکر کرد.

اوزگوندوز با کیلیچداراوغلو دیدار کرد

رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز، رئیس انجمن جعفریدر، سینان کلیچ، معاون انجمن، نیازی شرن و دبیر کل انجمن، قاسم نستان با دبیر کل حزب جمهوری خلق، کمال کیلیچداراوغلو دیدار کردند.

این بازدید که پاسخی به حضور کیلیچداراوغلو در مراسم عاشورا بود ، در دفتر شخصی ایشان صورت گرفت. کیلیچدار اوغلو از شرکت در مراسم عاشورا ابراز خوشحالی کرد.

رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز، هدف از این زیارت را تشکر از حضور دبیرکل حزب جمهوری خلق، کمال کیلیچدار اوغلو اعلام و از ایشان تشکر کرد.

اعضای هیئت هدیه ای مزین به نام "محمد رسول الله" را تقدیم ایشان کردند. رئیس انجمن جعفریدر، سینان کلیچ هم، سی دی مراسم عاشورا، مجله ی جعفریل و کتاب صحیفه سجادیه که متعلق به امام زین العابدین است را به ایشان هدیه دادند.

 

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.