Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

روز جهانی زنان مسلمان

انجمن زهرا آنا که یک انجمن خیریه کمک و همدردی ست، خود را برای مراسم بین المللی سال روز ولادت حضرت فاطمه که روز جهانی زنان مسلمان است آماده می کند 

08 Nisan 2013
روز جهانی زنان مسلمان

این مراسم که در روز یکشنبه، بیست و هشتم آوریل و در ساعت 14 برگزار خواهد شد به صورت زنده از شبکه ی جم تی وی برای تمامی دوستداران اهل بیت در سراسر دنیا پخش خواهد شد.

سال گذشته، در این مراسم، لورن بوث، خواهر زن نخست وزیر سابق انگلیس، تونی بلر شرکت داشت. او که پس از زیارت حرم مقدس حضرت معصومه در قم به دین اسلام گرویده روزنامه نگار و فعال حقوق بشر است. امسال نیز مهمان سرشناس و نام آشنایی به این برنامه دعوت خواهد شد.

انتظار می رود مراسم امسال که در بزرگترین آمفی تئاتر ترکیه، مرکز هنری اوراسیا برگزار خواهد شد با استقبال گسترده ای روبه رو شود.

انجمن زهرا آنا برای آمادگی در این مراسم از ماه های قبل شروع به فعالیت کرده که این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

سال گذشته این مراسم درباغچه شهر، یکی از مراکز فرهنگی بزرگ استانبول برگزار شد که مورد استقبال علاقه مندان بسیاری قرار گرفت. یکی از مدیران انجمن زهرا آنا در گفتگویی با سایت زینبیه اظهار داشتند که: "ما تمامی تلاش خود را برای برگزاری هر چه زیباتر این مراسم برای دوستداران اهل بیت انجام می دهیم. ما تمامی افراد، پیر و جوان را به این مراسم دعوت می کنیم. نه تنها شیعیان، بلکه منتظر حضور براداران علوی و سنی خود به همراه خانواده هایشان در این مراسم هستیم چرا که حضرت فاطمه (س) مادر تمامی ما هستند."

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.