Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

اوزگوندوز: مسلمانان باید عکس العم

صلاح الدین اوزگوندوز، رهبر شیعیان ترکیه که برای شرکت در بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به ایران سفر کرده بود اظهار داشت که صهیونیست ها سعی دارند در میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند 

10 Şubat 2013
اوزگوندوز: مسلمانان باید عکس العم

اوزگوندوز اعلام کرد که در تفرقه ی ایجاد شده در دنیای اسلام، رژیم تروریست اسرائیل و صهیونیست های بین المللی نقش عمده ای دارند. فتواهایی که گاه و بی گاه برای ایجاد تفرقه در میان دنیای اسلام صادر می شود نه از سوی علمای سنی بلکه از سوی وهابیون ایجاد می شود، همان وهابیونی که انگلیس برای برانداختن دولت عثمانی آنها را برپا کرد.

رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز بیان داشت که مسلمانان به مدت 1400 سال برادرانه در کنار هم زندگی کرده اند اما با این وجود حالا اسرائیل متانت و ارزش آنها را تهدید می کند، این مسئله باید مورد بررسی قرار بگیرد و بر اساس نتیجه ی به دست آمده همه ی مسلمانان به یک روش مشترک با دشمنان برخورد کنند.

 

ایشان در ادامه افزودند که مشکلات میان مسلمانان باید از طریق گفتگو حل شود و اظهار داشتند که فتنه ای که در منطقه در حال گسترش است بسیار خطرناک بوده و مسلمانان باید نسبت به این مسئله بسیار هوشیار باشند.

سخنرانی ایشان از طرف حاضرین با علاقه مورد توجه قرار گرفته بود و پس از اتمام سخنرانی اوزگوندوز به شدت مورد تشویق و تمجید حضار قرار گرفت.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.