Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

دیدار آیت الله قزوینی از زینبیه ت®

آیت الله قزوینی، یکی از اساتید برجسته ی جهان اهل بیت که برای شرکت در مراسم اربعین به کشورمان سفر کرده است در اثنای دیدار از زینبیه، از فعالیت های زینبیه تی وی هم بازدید کردند 

06 Ocak 2013
دیدار آیت الله قزوینی از زینبیه ت®

مدیر و موسس شبکه ی ولایت تی وی، آیت الله محمد حسین قزوینی پس از اقامه ی نماز مغرب و عشای روز دوشنبه، سی و یکم دسامبر در مسجد زینبیه، به همراه رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز از زینبیه تی وی دیدار کرده و فعالیت های این شبکه را ارزیابی کردند.

ایشان که از طرف کارکنان زینبیه تی وی مور استقبال قرار گرفته و از طریق مسئولین شبکه در جریان فعالیت های این شبکه قرار گرفتند. در طی این دیدار ایشان پس از تماشای بخشی از برنامه های شبکه از تلاش های کارکنان تقدیر کرده و گفتند که به پیشرفت برنامه های شبکه در آینده ایمان دارند.

آیت الله قزوینی در ادامه فرمودند که تلاش های بی دریغ کارکنان قابل تقدیر بوده و امیدوارند که در آینده ی نزدیک زینبیه تی وی به یکی از شبکه های ملی کشور تبدیل شود.

ایشان پس از آرزوی موفقیت برای کارکنان زینبیه تی وی، با رضایت خاطرآنجا را ترک کردند.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.