Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

اوزگوندوز در مزار شهدا -عکس

رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز که برای شرکت دراولین کنفرانس بین المللی باکو که درمرکز آذربایجان، شهر باکو برگزار شد به این کشور سفر کرده بود به همراه مدعوین دیگر کشورها از مزار شهدای آذربایجان و مزار شهید ترک دیدار کرد 

22 Aralık 2012
اوزگوندوز در مزار شهدا -عکس

این انجمن که از سوی وزارت امور دینی و امور مذهبی و انجمن جوانان کنفرانس اسلامی تدارک و از سوی وزیر امور دینی و مذهبی آذربایجان، الشاد اسکندرو میزبانی شده بود با عنوان "دین و دولت، تقویت تحمل گرایی دینی در دنیای در حال تغییر" برگزار شد. قبل از آغاز کنفرانس، تمامی مدعوین از مزار شهدای آذربایجان که جان خود را در راه کشورشان فدا کرده اند دیدار و برای شادی روحشان فاتحه ای قرائت کردند.

در این کنفرانس که مهمانان برای اولین بار گرد هم جمع شده بودند رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز و رئیس امور دینی ترکیه، پروفسور دکتر محمد گورمز سخنرانی هایی ایراد کردند.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.