Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

نشان لیاقت از طرف لبنان به اورگونž

رهبر شیعیان ترکیه، صلاح الدین اوزگوندوز که در کنفرانس بین المللی بحرین در بیروت، مرکز لبنان شرکت کرده بود از طرف دانشگاه تمدن اسلامی بیروت نشان لیاقت دریافت کرد 

21 Aralık 2012
نشان لیاقت از طرف لبنان به اورگونž

صلاح الدین اوزگوندوز که به همراه نماینده جامعه ی جهانی شیعیان در این کنفرانس حضور یافته بود در طی مراسمی، نشان لیاقت را از موسس این دانشگاه، پروفسور دکتر مخلص احمد الجداه دریافت کرد. در این مراسم که اعضای دانشکده های مختلف این دانشگاه در آن حضور داشتند پروفسور دکتر الجداه طی سخنرانی اعلام کرد که علت اعطای این نشان تلاش های بی مانند اوزگوندوز در ایجاد اتحاد در میان شیعیان ترکیه و به طور کلی مردم ترکیه بوده است و در ادامه از ایشان برای تلاش های بی بدیل شان قدر دانی کرد.

اوزگوندوز در سخنرانی که در مسجد زینبیه انجام داد گفته بود که معتقد است این نشان به جامعه ی شیعیان تقدیم شده است و از دانشگاه تمدن اسلامی لبنان برای اعطای آن تشکر کرد.

دانشگاه تمدن اسلامی در سال 2001 تاسیس شد و در زمینه های سیاسی و مذهبی به صورت آکادمیک فعالیت کرده و در فرهنگ، دانش، صلح وبرادری اسلام و جهان عرب تاثیر بسزایی دارد.

دانشگاه دارای 15 دانشکده بوده و به تمامی پیشکسوتانی که در زمینه ی تمدن اسلامی تلاش می کنند مدال هایی اعطا می کند.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.