Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

توران: رژیم صهیونیستی در غزه سیلی 

در نمازجمعه ای که در مسجد زینبیه برگزار شد حمید توران، امام جماعت مسجد در خطبه ی دوم این نماز به اهمیت مسئله ی بحرین و فلسطین اشاره کرد و در ادامه از همه ی دوستداران اهل بیت برای شرکت در مراسم اربعین دعوت کرد 

16 Aralık 2012
توران: رژیم صهیونیستی در غزه سیلی 

دوستداران عزیز اهل بیت، پیروزی ارزشمندی که فلسطینیان در روزهای اخیر در غزه به دست آوردند،سیلی محکمی به صورت رژیم صهیونیستی بود و این رژیم برای جبران این شکست بیانیه های متفاوتی صادر کرده که از آن جمله می توان به این مورد اشاره کرد که آنها می گویند اگر بخواهند می توانند غزه را به دست بگیرند. البته همه ی ما می دانیم که رژیم صهیونیستی هر کاری که می توانسته با تمام قدرت انجام داده است. اگر واقعا توانایی و قدرتش را داشت از این کار دریغ نمی کرد.

هیج کس در مقابل جنایات اسرائیل، کاری جز حرف زدن نمی کند. در مقابل این اعمال وحشیانه، نه سازمان ملل کاری انجام می دهد، نه اتحادیه ی اروپا و نه آمریکا. در مقابل رفتار وحشیانه ی شما نه تحریمی صورت می گیرد و نه تنبیهی. شما هر کاری که دوست دارید انجام می دهید.

اما وقتی به شرایط امروز نگاه می کنیم می بینیم که رژیم صهیونیستی ضربه ی مهلکی از سوی دنیای اسلام خورد. با اتحاد ما مسلمانان روزهای دردناک و بدتری در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

همه ی ما می دانیم که رهبر عزیزمان صلاح الدین اوزگوندوز برای شرکت در کنفرانسی به لبنان سفر کرده است. یکی از نکات مهمی که او در سخنرانی اش به آن اشاره کرده است مسئله ی بحرین است.

اگر حرکت انقلابی در بحرین آغاز شده است، باید حتما ادامه پیدا کند. در واقع زمانی که به بحرین نگاه می کنیم می بینیم که این کشور تنها به حال خود رها شده است. مسلمانان مظلوم این کشور به جرم کدامین گناه این چنین مجازات می شوند.  پادشاه این کشور به همراه پیروانش با استفاده از حمایت عربستان سعودی مردم بی گناه این کشور را می کشد.

متاسفانه غرب و مدافعین حقوق بشر و در راس همه ی آنها آمریکا در مقابل این تراژدی سکوت کرده اند. این کنفرانس برای نشان دادن این مظلومیت برگزار شده است.

دوستداران عزیز اهل بیت، مسئله ی مهم دیگر مسنله ی اربعین است. همان طور که مراسم عزاداری روز عاشورا هر سال با شکوه تر برگزار می شود، مراسم اربعین هم باید همه ساله بهتر و بهتر برگزار شود. در این مراسم سنی و شیعه زیر پرچم عزاداری امام حسین دور هم جمع می شوند.

هیچ کس قادر نیست به این مسئله ی مقدس توهینی کند، چرا که امام حسین نه تنها برای تمام امت پیامبر، بلکه برای  تمام مردم دنیا مقدس و با ارزش است.

انشاالله مراسم امسال در سالن سر پوشیده ای که تدارک دیده شده است، با شکوه هر چه بیشتر برگزار خواهد شد. اگر می خواهید مراسم عزاداری اربعین هر سال با شکوه تر برگزار شود تمام دوستداران حسین باید تلاش خود را کرده و در این راه از جان گذشتگی کنند. زمانی که ما نام حسین را می شنویم قلبمان پر از اندوه می شود. همه ی عاشقان حسین در این مراسم شرکت خواهند کرد.

پروردگارا، به دشمنانمان فرصت تفرقه اندازی میان مسلمانان را نده.

 در پناه حق سالم و تندرست باشید.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.