Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

شاخه ی جوانان انجمن جعفری در، در خ

پس از آنکه شاخه ی جوانان انجمن جعفری در هفته گذشته با برگزاری نشستی ، اعضای هیئت رئیسه جدید را انتخاب نمودند ، این هفته نیز در خصوص برنامه های عاشورا گرد هم آمدند . 

05 Kasım 2012
شاخه ی جوانان انجمن جعفری در،  در خ

شاخه جوانان جعفری در ، امسال ضمن برگزاری یک گردهمایی درباره برنامه های پیش بینی شده و فعالیت های مرتبط با آن به بحث و گفتگو پرداختند .

 پس از آنکه رئیس جدید CGKاورهان اوزگوندوز به تبریک عید جدید پرداختند ، دبیر CGK، موسی تالایحان به تشریح برنامه ها برای حاضرین پرداخت .

هیئت رئیسه با تاکید بر ضرورت انجام نشست های متعدد قبل از عاشورا ، تصمیم گرفتند تا یک گرد همایی با حضور گروههای مناطق مختلف در روز چهارشنبه 31 اکتبر در ساعت 30/20 در محل سالن اجتماعات مسجد زینبیه برگزار گردد .

CGKضمن تاکید بر برگزاری برنامه های ویژه در ایام شهادت همانند برنامه های ایام ولادت امامان در مساجدی که به نام آن امامان معصوم علیهم السلام نامگذاری شده است ؛ شرکت گسترده تر دیگر شهر ها و بخش ها در برنامه را نیز خواستار شدند .

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.