Zeynebiye - Ehlibeyt Dünyasının Gündemi | Türkiye Caferileri

پيام تبريك رئيس اداره مسلمانان قف

شيخ‌الاسلام «الله‌شكور پاشازاده»، رئيس اداره مسلمانان قفقاز، با ارسال پيامی به «صلاح‌الدين اوزگوندوز»، رهبر گروه «زينبيه» استانبول، فرا رسيدن عيد قربان را به وی و مسلمانان تركيه تبريك گفت 

18 Kasım 2010
پيام تبريك رئيس اداره مسلمانان قف


متعلق به شيعيان جعفری تركيه، رئيس اداره مسلمانان قفقاز در اين پيام خطاب به «اوزگوندوز» گفت: برادر عزيزم، با آرزوی اينكه عيد قربان امسال بركت، رحمت الهی و نيكی‌ها را با خود به ارمغان بياورد، اين عيد سعيد و مبارك را از صميم دل به شما، مردم مسلمان تركيه و تمام امت اسلام تبريك می‌گويم.

در ادامه اين پيام آمده است: از صميم قلب آرزو می‌كنم كه عيد قربان امسال با آرامش، صلح و موفقيت برای كشور دوست و همسايه، تركيه و نيز تمامی مسلمانان جهان همراه باشد.

الله شكور پاشازاده در سال 1949 در يكی از شهرهای منطقه «لنكران» آذربايجان چشم به جهان گشود؛ وی در دوره نوجوانی علوم دينی را نزد علمای محلی آموخت و سپس برای ادامه تحصيلات دينی، در سال 1968 عازم «بخارا» شد و در سال 1975 موفق به اتمام تحصيلات دينی در دانشگاه اسلامی «تاشكند»، پايتخت ازبكستان شد؛ اين عالم مسلمان در سال 1980 به درجه دينی «شيخ‌الاسلام» نائل گشت و به عنوان رئيس اداره مسلمانان قفقاز و مفتی اعظم آذربايجان انتخاب شد.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.