Küçükçekmece Belediyesi ve Zehra Ana Derneği işbirliğiyle gerçekleştirilen geziye büyük ilgi vardı. 15 Mayıs Cumartesi sabahı yola çıkan katılımcılar, öğlene doğru Gelibolu'daki şehitliğe vardılar. Şehitlikleri ziyaret eden katılımcılar, burada Kuran-ı Kerim okuyup şehitlerimiz için dua ettiler.
Akşam üzeri ziyaretlerini tamamlayarak İstanbul'a dönen Zehra Ana Derneği'nin misafirleri, böylesi bir kültür gezisine katılmalarını sağladıkları için derneğe teşekkür ederek, gezilerin devamını bekledilerini belirttiler.



Zeynebiye'de Şâm-ı Gariban!
